CREATIE. PROMOVARE. TEHNOLOGIE.

Cat costa un startup de succes?

Publicat in:

4 Dec 2013

de

cu

Nici un raspuns

Interviuri cu profesionisti, agentii si centre de dezvoltare arata si vorbesc despre costurile la care se pot astepta antreprenorii cand pornesc intr-o aventura pe internet.

Asadar, iti aducem in atentie un articol pe care il consideram foarte util, mai ales din prisma faptului ca rareori lumea vorbeste despre preturi. Iti recomandam sa il citesti, dar daca nu ai timp, iata pe scurt cateva din ideile cele mai importante:

– In primul rand, pentru a face o copie a unui produs deja existent, nu iti trebuie nici mult timp si nici multi bani. Problema insa este ca acel produs va fi de fapt o clona, si deci nu va fi de nici un folos real nimanui.
– Adevaratele provocari, astazi, constau mai mult in crearea unei experiente placute pentru utilizator. Gasirea unei solutii tehnologice nu mai este la fel de dificila ca acum 5 ani de zile, de exemplu.
– Costurile de mai jos se refera la producerea unui MVP (minimum viable product) si sunt costurile de dezvoltare a fiecaruia dintre produsele numite. Nu intra in discutie costurile de mentenanta, marketing si crestere ulterioara.

Asadar, iata lista:
– Twitter: 50.000$ – 150.000$
– Instagram: 100.000$ – 300.000$
– Facebook: >= 500.000$
– WhatsApp: 265.000$
– Uber: 1.000.000$ – 1.500.000$
– Pinterest: 120.000$
– Shopify: 250.000$ – 300.000$
– Angry Birds: 2.200.000$
– Tumblr: 1.650.000$
– Vine: 125.000$ – 175.000$

Click pentru a citi articolul original.
Articolul vorbeste si despre alte costuri si lucruri la care un antreprenor trebuie sa se gandeasca, dar si despre importanta gasirii oamenilor potriviti pentru a crea produsul respectiv.

Imagine preluata de la Betsy Weber

0 comments